Khamis, November 01, 2012

kesana,kesini,,tugas sedia menanti...

 
 
aih,kenapa la hari ni orang-orang seliling aku asyik nak marah2 jer ek?..abang cakap ngn aku pun kejap2 nak marah..padahal aku just gurau je,,macam x biasa pulak..uhuhu tecik ati aku..
 
pastu ade pulak call masuk dari nombor yg x dikenali..bila aku jawab,org tu bercakap mcm kete api..huhuhu laju nyer aih,,blurr sekejap..(bkn kejap,,sbb mmg sentiasa blurr pun)..rupanya dialah YDP Abim cawangan segamat..1 soalan maut telah dilancarkn kepada aku,,''kenapa x lapor diri pada sy bila awak ade di segamat..?"...uhuhuhu nada suara mcm marah..

sepanjang setahun setengah aku berkecimpung dengan persatuan,aku x penah tau pun yang setiap ahli kene lapor diri pada cawangan masing2 bila balik bercuti..huhu akak2 n abang2 ni pun xde pun bagitau..huhuhu mane la aku x blurr..org tu cakap,lepas ni kalau balik bercuti,just inform pada dia supaya kalau ada apa2 program yang memerlukan khidmat aku,aku boleh segera dihubungi...waahhh...terasa mcm orang penting pulak..hohoho...

bila diberitahu ada job menanti,dan program yang dibuat adalah program besar,menggigil aku dibuatnya..peserta dalam 400-500 org tapi fasilitator masih x mencukupi...wahh kacau....aku sendiri x menang tangan dengan tugas yg dah sedia ada ni...pluss,aku kena hadir ke Wisma Ar-Raudhah dengan kadar segera untuk membantu persediaan program tu,jumaat ni hingga ahad..masalahnya aku jenis yang agak payah untuk dapat keizinan keluar drpd parents...Nasib baik dia faham keadaan aku..jadi aku x lah rasa pressure dengan tugas2 ni..apa pun harap aku dapat turun padang sekali untuk berurusan dengan mereka.kalau x mampu pun,bantu dari jauh pun jadi lah...huhu ..

p/s : semoga aku istiqamah dalam setiap tugasan dan jawatan yang disandang dapat dilakukan dengan baik..Allah sedang menguji,maka sentiasalah berbaik sangka..insyaAllah aku mampu..:')

Tiada ulasan: